Saioa | Oinarrizko Hezkuntzaren helburuen artetik (saio horretan bertan, zein saio horretatik hurrengora bitartean egin beharreko zereginetan lantzen direnak) | Gorputz Hezkuntza irakasgaiaren helburuen aldetik (saio horretan bertan, zein saio horretatik hurrengora bitartean egin beharreko zereginetan lantzen direnak) |
0 | - | - |
1 | · 3. - d) · 6. - a) | - |
2 | · 4. - a) · 4. - f) · 4. - g) · 6. - a) | · 7 · 12 · 13 |
3 | · 4. - a) · 4. - f) · 4. - g) · 6. - a) | · 7 · 12 · 13 |
4 | · 4. - a) · 4. - g) | · 12 · 13 |
5 | · 6. - a) | - |
6 | · 3. - d) · 4. - a) · 6. - a) | · 10 · 11 · 12 |
7 | · 6. - a) | - |
8 | · 3. - d) · 6. - a) | - |
9 | · 3. - d) · 4. - a) · 6. - a) | · 10 · 11 · 12 |
Gizarte postmodernoan teknologiak duen botereari aurre eginez eta honetaz baliatuz, mundu osoko joko tradizionalak indartu, berreskuratu eta hedatu behar dira!!!
sábado, 12 de febrero de 2011
Helburu hezitzaileak
Jarraian agertzen den taulan gure proiektuaren bidez lantzen diren helburu dudaktikoak dator sailkatuta:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario